dinsdag 27 januari 2009

Culturele voorstellingen

Wij gaan elke maand één keer naar een culturele avondvoorstelling.
Via de provincie krijgen we een begeleiderspas, daarom mogen we per rolstoelgebruiker een begeleider meenemen. Het personeel van ons dagcentrum en de woonvorm gaan met ons mee als vrijwilligers. Ook vrieden van ons kunnen mee.
Dat doen wij al een aantal jaren. Aan de hand van een lijst kiezen wij waar we mee naar toe gaan. Zo zijn we bijvoorbeeld al naar de nieuwe snaar, de kreuners en naar Raymond van het Groenewoud geweest. Wij komen om 19u30 samen in de hal van het cultreel centrum van Hasselt. Na de voorstelling gaan wij nog iets drinken. Als het niet te laat wordt, want rond 23u gaan wij terug naar huis.

1 opmerking:

Toon zei

hallo allemaal,
ik heb hier eens goedkoop internet gevonden em ik heb wat liggen googel-en tot ik de elkon-blog vond ( was niet zo moeilijk hoor)ik deacht mischien wat email- ardessen te vinden ma die staan nergens op he? dus laat ik via deze weg maar even iets van me weten.
Toon en ik zitten ondertussen al over de helft. hoewel het lijkt alsof alles vreselijk snel gebeurt lijkt onze eerste nacht in Mumbai al heeeeeeel ver weg! we hebben al veel geleerd ondertussen! voor de moment zitten we hier precies op vakantie. we hebben net op een eilandje ons duik-diploma gehaald en liggen nu op Koh Pan Gang (ander eiland)niks te doen. alle ja, veel snorkelen en lezen. en hoewel we al 3 maanden in volle zon zitten zie ik nog altijd maar half zo bruin als Annemie wanneer zij terug komt van een week Turkije!
Allesinds, wij hebben nog etterlijke kilometers voor de boeg en niet om jullie te vleien maar ik mis heel het elkon-sfeertje zo nu en dan toch wel. maar godzijdank kunnen mijn knieen nu en dan een beetje rusten (want buiten afentoe wat kilometers wandelen en wat zwemmen zijn hier geen zware inspanningen)
dus, degene die zin hebben mogen altijd een mailtje sturen naar kleurrijke_tjiektjiek@hotmail.com en laat eens weten hoe het met jullie gaat. kan er ook iemand mij Marc zijn mailadres eens geven, ik moet nog een paar dingen vragen.
dikke zoen en tot gauw!!!!!!
Ineke