dinsdag 28 april 2009

Vorige week vrijdag hebben we alweer afscheid moeten nemen van een stagiaire. Onze lieve Vivi heeft werk gevonden, en stopt dus haar stage bij ons. De kringloopwinkel heeft er nu weer een tweedehands exemplaartje bij. We wensen haar veel succes, en gaan haar zeker missen.

Alex viert deze week zijn 25 jaar bij Elkon. Oprecht proficiat dat je het al zo lang bij ons kan volhouden!

Kirsten is weg,... en ook niet weg.

En Inneke, als je weer in het land bent,.... geef ons eens een teken van leven.

De wegenwerken komen ondertussen al tot voor onze deur. Binnenkort hebben we een helicopter nodig om tot hier te geraken.

Guy zijn wekelijkse bijdrage voor de blog is: "Ik moet naar het wc".

1 opmerking:

vivi zei

ik mis jullie ... ik vond het een superleuke stage bij jullie !! Bij Kringloop is het ook een leuke werkende stage , maar het is een heel andere doelgroep! Mijn examens zijn goed verlopen, nu nog mijn rapport en dan op naar mijn tweede jaar !
Ik kom zo vlug mogelijk op bezoek bij jullie
vivi