maandag 4 januari 2010

Zoals jullie weten hebben wij ook enkele aktiviteiten gedaan ten voordele van "Music for live" van studio Brussel.Onze bijdrage was 260,38 euro (Het eind totaal van studio Brussel bedroeg 3.649.595 euro.)
Een filmpje over onze bijdrage kan je zien door te klikken op deze link:
http://www.youtube.com/watch?v=iTZ-eBfFKxA
Bedankt aan allen die op de één of andere manier heeft meegeholpen om dit bedrag samen te krijgen.
Dit jaar doen wij zeker weer mee !!!
Het kerstfeestje was zeer geslaagd. Onze koks van dienst Kim en Marc hebben hun best weerom gedaan.Het toneeltje van Anita en Christiane en het bijbehorende ondergoed mocht er ook wel zijn.
We deden ook een kwis waarmee we een kerstkadootje konden winnen.
Voor de muziek werd gezorgd door het muziekatelier dit onder de deskundige leiding van de heer Philip Weyen aka DJ Phlip.

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo,

Het heeft eigenlijk veel te lang geduurd, maar eindelijk heb ik jullie blog echt ontdekt. Nu weet ik dat ik hier in de toekomst eens vaker moet komen kijken, zodat ik zeker op de hoogte blijf van wat jullie allemaal doen en hoe het met jullie gaat.
Leuk dat jullie zo'n bedrag hebben ingezameld voor music for live. En de cupcakes zagen er alleszins enorm lekker uit.
Ik probeer binnenkort zeker eens langs te komen, want het is alweer veel te lang geleden dat ik jullie nog heb gezien...

Heel veel groetjes,
Miek (jullie ex-pedagoge)