donderdag 19 mei 2011

Akabe Hasselt

Onze allerliefste Jaime is aan zijn laatste jaar bij de scouts bezig. Dit vind hij heel erg. Hoe erg hij dit vind en wat voor een leuke tijd hij hier heeft beleeft kan je hieronder lezen.


Scouts

Dit was mijn laatste jaar bij de scouts. Ik was al op mijn 9 jaar al op de scouts, ik heb mij daar heel goed geamusseerd. Ik heb mij daar heel vuil laten maken met eieren, verf, bloem en nog wat van alles, en ben ik mee gegaan naar de kermis. We hebben ook wafels of sinterklaas speculaas verkocht in het stad van hasselt, de jinners organiseren altijd hun eigen fuif en dat heet six for five. Jullie kinderen kunnen er bij zijn vanaf 6 jaar en dat is voor gewone mensen tot 18 jaar en dan mogen ze of als ze kunnen leiding worden en de mensen als ik, dus de mindervalide mogen tot 25 jaar blijven en dat is bij de akabe van hasselt voor meer info www.akabehasselt.be

Geen opmerkingen: