dinsdag 5 juli 2011

VAKANTIE!!!!!!!




De vakantie is weer in het land. JOEPIE

We zijn vrijdag al begonnen met een foute party. De hele dag hebben we gek gedaan op muziek van de foute 128 die op Q Music werd gespeeld. Sommige onder ons waren ook verkleed als heel gekke mensen. Zo had Jaime een oranje pruik op en Kim twee verschillende schoenen en sokken aan.


Vrijdag is Tine ons komen bezoeken samen met Bart en Warre. Wat een lieve kleine spruit. Ale lief dat weten we nog niet. Hij was allesinds erg stil.

Gisteren zijn we dan begonnen aan de vakantiewerking. We hebben al een kalender gemaakt en een film van Asterix en Obelix gekeken.

Elke week hebben we een ander thema. Deze week is het thema Ambiorix. Daarom ging Helen samen met Dominique met een groepje op uitstap.
Helen had een grote parking gevonden in het midden van Tongeren waar ze gratis kon parkeren. Ze vond zelf wel een beetje vreemd maar stelde zich verder geen vragen. Toen ze terug aan de bus kwamen liep er een man een beetje nerveus rond. Die vroeg of het Helen haar bus was. Nee zei Helen dat is niet mijn bus, maar ik rijd er wel mee.
Toen moest Helen de bus weg zetten maar dat was niet erg want ze vertrokken toch.

Vandaag gaan we nog verder aan onze kalender werken en morgen gaan we op uitstap.

Tot de volgende

2 opmerkingen:

Pemby zei

Hallo allemaal,

Hopelijk hebben jullie een supertoffe vakantiewerking in het vooruitzicht!
Zondag vertrek ik al op kamp en waarschijnlijk ben ik eind juli pas terug :-) hihi!
Ik kan ook meedelen dat ik geslaagd ben en dus overga naar het 2e jaar!
Voor de rest, kijk ik verder uit naar de blog!

Groetjes
Pemby!!

Dagcentrum Elkon zei

Een heel dikke proficiat