dinsdag 9 december 2014

Mariano is back!

Yeeeaaaahhhhhh! Mariano komt weer voor een maandje bij ons een vervanging doen. We hebben hem een warme welkom gegeven en zijn blij dat we hem weer in onze armen mogen sluiten. Het is fijn hem hier weer te zien rondlopen. Kon dit maar altijd zo zijn. ;-) Op zijn tweede dag was hij al direct jarig en had hij voor ons een lekkere petit-beurre koek meegebracht. Wat hebben we lekker gesmuld ervan. We wensen hem nog een gelukkige verjaardag en gaan er een toffe maand van maken. WELKOM MARIANO!!


1 opmerking:

Anoniem zei

Hopelijk mag ik na dat één maandje eens meer geluk hebben. Want ik ben al twee jaren zo aan het werk bij jullie. Hoog tijd om eens een plaatsje voor mij te voorzien. Maar ik ben wel heel dankbaar voor al die keren dat ik al heb mogen vervangen en deze keer zal ik niets meer aan mijn lijf breken zoals de vorige keer.