maandag 4 oktober 2010

Al het personeel is een dagje naar de bijscholing gegaan. Kleurige petten speelden de hoofdrol in de vertelsels van Erik Bosch.
Pemby was de eerste stagiaire die dit jaar een woensdagvoormiddagactiviteit had voorzien. Het was één en al ambiance, het was zelfs zooo goed dat Tine vergat om naar het containerpark te gaan. Zelfs Christiane kwam met ons meedoen.

De verwachtingen voor de volgende activiteiten zijn alvast hooggespannen! Samen hebben we ook overheerlijke wafeltjes en quiche gemaakt deze week, mmmm!
Samen hebben we ook genoten van de warme herfstdagen met een terrasje op vrijdag.
Het paardrijden is ook opnieuw begonnen, iets om telkens weer naar uit te kijken.

9 opmerkingen:

jaime zei

tine moet een tweede persoon hebben die ze laat herinneren wat ze nog allemaal moet doen want je ziet wat er gebeurd als ze er alleen aan moet denken :p maar ik wist het zelf niet dat ze naar de containerpark moest gaan anders zou ik het wel tegen haar gezegt hebben :) ;) :d

Rebecca zei

Ahh duss jaime jij wordt die tweede persoon :p maar dan moet je wel op de hoogte zijn van alles over Tine dus werk aan de winkel :p

jaime zei

dat komt in orde ik vraag aan tine wat ze moet doen want wie heeft tine geholpen met de atelier schema of aan de bord ikke aan wie vraag die telkens wie extra of in plaats van wie mee gegaan is op woensdag namiddag ikke en er zijn er nog zo veel om op te noemen :p ;)

Rebecca zei

Dat is waar jaime! Goed bezig zou ik zo zeggen :p als Tine's persoonlijk assistent:p:D

jaime zei

dank u wel ;) :d :p

Tine zei

Oei Jaime, wie moet mij nu helpen om aan alles te denken nu ik niet meer op Elkon ben,... Dat gaat nog slecht aflopen. ;-)

Rebecca zei

Jaime, je gaat jezelf in twee moeten splitsen:p

jaime zei

ik geef de werk gewoon door aan bart nu moet die da daar voor zorgen en als je terug zijt doe ik het terug :) ;) :d

Rebecca zei

Ok dus Tine, je stuurt Bart maar eens langs voor een korte briefing door Jaime over de dingen die je allemaal moet onthouden! ;)