maandag 18 oktober 2010

Vorige maandag had Tine groot nieuws. Iedereen was heel erg nieuwsgierig, het nieuws verspreidde zich als een vuurtje: Tine verwacht een kindje! Met spijt in ons hart namen we afscheid van haar, we wensen haar het beste toe!
Ze kon ons niet lang missen, woensdag kwam ze ons alweer bezoeken. Of kon ze de lekkere frietjes niet missen? :) Namiddag mochten we onszelf laten verwennen en mooi maken. Ela zorgde voor een komkommercrème voor de handen en het gelaat. Ook was er een voetbad en nagellak en make-up voor de liefhebbers. We hebben ervan genoten, het was heel relaxerend. Een groepje ging samen met Philip en Pemby bowlen in Diepenbeek. Ze hebben er een leuke daguitstap van gemaakt en Jos kwam als winnaar terug.
Het was maar stil in huis: Marc en Ineke waren ziek.
De pc van Edwin sputterde wat tegen, Monja's muis werkte plots niet meer en Ela had na lang zoeken veel betaprenten gevonden, maar die waren plots verdwenen!
Donderdag zijn Edwin, Ann en David (de pas getrouwden) samen met Marijke gaan shoppen in Hasselt.
De week hebben we rustig afgesloten met een filmnamiddag.

2 opmerkingen:

Tine zei

Dag bloggertjes,
goed te lezen dat het in elk geval niet saai is op Elkon nu ik er niet ben,... computers die tegensputteren, verwendagen, filmnamiddag,...
Laten jullie mij weten wanneer het verjaardagstractatie is voor de jarigen van oktober? Dan kom ik zeker een stukske taart eten en mijn kadootje krijgen natuurlijk.
Veel groetjes,
Tine

jaime zei

we zullen u zeker iets laten weten wanneer het verjaardagstraktatie is voor de jarigen van oktober en ik wens u en bart veel succes met jullie eerste kindje :) ;) :d