maandag 11 april 2011

alweer een week voorbij gevlogen

Zoals jullie misschien al weten hebben wij een van onze bussen een tijdje moeten missen. Hij was opgenomen in het ziekenhuis, iets met het hart. De bus die we ter vervanging mochten gebruiken had heel wat zetels in zijn buik staan. Die hebben we er natuurlijk uit gehaald zodat er genoeg rolwagens in zouden passen. Toen onze dappere vriend terug keerde uit het ziekenhuis moesten we onze lieve vervanging terug de laan uit sturen. Maar we zijn de zetels terug vergeten te plaatsen. Niet slim van ons.

Op donderdag zijn Annemie, Hilde, David en Rudi de sportievelingen op sportweek in het dommelhof gaan bezoeken. We hebben hier lekker van de zon genoten. Verdere deze week zet Jaime nog een verslag van zijn week op het blog.

Onze geweldige ergo's hebben er voor gezorgd dat onze vriend Jos weer een beetje zelfstandig kan rijden met de rolwagen. Jos vindt het geweldig!!! Dank u wel Sofie en Diane.

Vorige week hebben we van 2 stagaires afscheid moeten nemen. Naomi en Lesley zullen we niet meer zien, we wensen hun veel succes.

Zo dat was het alweer voor deze week, we zijn benieuwd wat de volgende ons voor verrassingen zal brengen.

2 opmerkingen:

Jasmien zei

Tof dat Jos terug een beetje kan rijden!

Heb nog veel aan jullie gedacht!
Binnenkort spring ik nog eventjes langs om mijn GIP af te geven! Dan blijf ik misschien nog eventjes! (dit is op 1 mei denk ik!)

De kaars die ik heb gekregen, heeft een plekje gekregen op mijn kast! En die gaat daar nog lang staan!

Groetjes Jasmien!

jaime zei

en da ga ik zeker doen ;)