dinsdag 8 oktober 2013

Lauren


 
 
 
 
Hello my name is lauren and i am on an internship here in Hasselt, but i origionally come from England. I have been warmly welcomed at Elkon day centre by everyone making it easier to settle into my new life here. This is my third week in Hasselt and i am finally starting to feel at home. I am having a fantastic time seeing new places and meeting new people. My only problem is that i am unable to speak Dutch very well. So if you meet me and i try to speak Dutch to you, please dont laugh at how badly i speak. Everyone at Elkon has made a big effort to speak English to me which i am very grateful for. I look forward to the rest of my stay in Hasselt and hope to make many life long memories with everyone at Elkon.



Hallo mijn naam is Lauren en ik ben op een stage hier in Hasselt, maar ik kom oorspronkelijk uit Engeland. Iedereen heeft mij hier bij Elkon hartelijk verwelkomd waardoor het  gemakkelijker is om mij aan te passen aan mijn nieuw leven hier. Dit is mijn derde week in Hasselt en ik begin me eindelijk thuis te voelen. Ik heb een fantastische tijd !het zien van nieuwe plaatsen en ontmoeten van nieuwe mensen. Mijn enige probleem is dat ik niet in staat ben om zeer goed Nederlands te spreken. Dus als je me ontmoet en ik probeer Nederlands te spreken tegen je, gelieve niet te lachen om hoe mijn uitspraak. Iedereen bij Elkon doet een grote inspanning om Engels te spreken tegen mij, daarvoor ben ik zeer dankbaar . Ik kijk uit naar de rest van mijn verblijf in Hasselt en hoop om veel leuke herinneringen met iedereen in Elkon maken.

Geen opmerkingen: